Advertisement

אביר קארה ואשתו - אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ... / נשוי ללידן ואבא של אלרואי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״.

אביר קארה ואשתו - אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ... / נשוי ללידן ואבא של אלרואי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״.. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. אני הולך לקחת הצעת של חבירה בימים הקרובים. אביר קארה הצביע פעמיים על הסתייגות לחוק ביטוח לאומי | מלשכתו נמסר: הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. הגיע הזמן לרסק את הרגולציה ● נפתלי בנט:

התכתובות שעלולות לסבך את אביר קארה מייסד ״השולמנים״ שהצטרף לאחרונה למפלגת ימינה של נפתלי בנט. אשמור על מעמד בתי הדין הרבניים הם מקשים, אנחנו מנצחים אתמול נשיא גרמניה הפתיע את ריבלין אתמול האוטו של אביר קארה: סירבנו לריצה עם הליכוד בשלב זה, הוא אומר. אביר קארה הצביע פעמיים על הסתייגות לחוק ביטוח לאומי | מלשכתו נמסר: בינתיים קארה מסרב להחזיר את הרכב שקיבל מהכנסת עד שיקבל את מבוקשו.

אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ...
אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ... from pbs.twimg.com
בהצבעות במליאת הכנסת על חוק החלת, טענה חכ אורלי לוי מהליכוד כי חכ אביר קארה הצביע פעמיים, בשמו ובשם חכ עידית סילמן. מהומה במליאה 9 דרמה בכנסת: אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. במהלך ההצבעה על חוק החלת, הואשם חכ אביר קארה שהצביע גם במקומה של חכ עידית חדשות 6. ייקח כל רכב שיציעו לו דפנה ליאל | 22:28. יור הכנסת אישר לבדוק את הצבעות קארה בשבועיים האחרונים 4 דק' קריאה. הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. אשמור על מעמד בתי הדין הרבניים הם מקשים, אנחנו מנצחים אתמול נשיא גרמניה הפתיע את ריבלין אתמול האוטו של אביר קארה:

אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט.

הודעתי מיד על הטעות, ממילא היה לנו רוב בהצבעה. במהלך ההצבעה על חוק החלת, הואשם חכ אביר קארה שהצביע גם במקומה של חכ עידית חדשות 6. הצבעתי ממחשב לא נכון מתוך אינסטינקט וטעות. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. מהומה במליאה 9 דרמה בכנסת: הגיע הזמן לרסק את הרגולציה ● נפתלי בנט: אביר קארה, מראשי 'מחאת השולמנים' שהיה מחוזר בליכוד, מצטרף למפלגת ימינה של בנט ושקד, כך דיווח עמית סגל. אביר קארה הצביע פעמיים, האופוזיציה דורשת לעצור את ההצבעה. יש 3 מפלגות אבל קארה הסביר כי הוא פשוט לא סומך על העצמאיים שיגיעו לקלפי בבחירות הקרובות ואף כינה אותם כפויי טובה. נשוי ללידן ואבא של אלרואי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: אביר קארה נולד במאחז על־יד היישוב גבעון החדשה הסמוך לירושלים. אני הולך לקחת הצעת של חבירה בימים הקרובים.

הוא הצביע בשגגה ממחשב לא נכון והודיע מיד על טעותו ליו''ר שיתקן את ההצבעה. הודעתי מיד על הטעות, ממילא היה לנו רוב בהצבעה. כך ניצלנו מהנחש בלב השכונה בירושלים. אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל. אביר קארה מימינה הצביע פעמיים.

אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ...
אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ... from pbs.twimg.com
התכתובות שעלולות לסבך את אביר קארה מייסד ״השולמנים״ שהצטרף לאחרונה למפלגת ימינה של נפתלי בנט. מנהיג 'השולמנים' אביר קארה מצטרף לבנט וימינה. אביר קארה מימינה הצביע פעמיים. חכ אביר קארה הצביע פעמיים. סירבנו לריצה עם הליכוד בשלב זה, הוא אומר. כך ניצלנו מהנחש בלב השכונה בירושלים. בית המשפט העליון דחה תביעת נזיקין של משפחה. סגן השר קארה סירב לקחת את הרכב שהוכן עבורו גורמים במשרד רהמ:

הצבעתי ממחשב לא נכון מתוך אינסטינקט וטעות.

אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. הוא כרגע בתהליך קליטה במשרד ראש הממשלה והעניינים המנהלים יסודרו בימים הקרובים. אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן שהנהיגה את מאבק בעלי העסקים בעת משבר הקורונה, והצטרף לתנועת ימינה, תמורת שלושה שריונים ברשימתה, מכחיש את הטענות לפיהן הוא עתיד לעזוב את בנט לאחר הבחירות ולתמוך בנתניהו. בית המשפט העליון דחה תביעת נזיקין של משפחה. במהלך ההצבעה על חוק החלת, הואשם חכ אביר קארה שהצביע גם במקומה של חכ עידית חדשות 6. מנהיג 'השולמנים' אביר קארה מצטרף לבנט וימינה. אביר קארה הצביע פעמיים, האופוזיציה דורשת לעצור את ההצבעה. הודעתי מיד על הטעות, ממילא היה לנו רוב בהצבעה. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: יור הכנסת אישר לבדוק את הצבעות קארה בשבועיים האחרונים 4 דק' קריאה. אביר קארה הצביע פעמיים, האופוזיציה: הצבעתי ממחשב לא נכון מתוך אינסטינקט וטעות.

התכתובות שעלולות לסבך את אביר קארה מייסד ״השולמנים״ שהצטרף לאחרונה למפלגת ימינה של נפתלי בנט. הצבעתי ממחשב לא נכון מתוך אינסטינקט וטעות. הוא הצביע בשגגה ממחשב לא נכון והודיע מיד על טעותו ליו''ר שיתקן את ההצבעה. מה באמת אומרת שפת הגוף של אביר קארה בראיון בטלויזייה? ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״.

אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ...
אביר קארה ואשתו : × ×'יר ×§× ×¨×" ×"×©×•×œ×ž× ×™× ×"×§× ... from pbs.twimg.com
קארה הודה והדיונים במליאה נעצרו (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. סגן השר קארה סירב לקחת את הרכב שהוכן עבורו גורמים במשרד רהמ: יש 3 מפלגות אבל קארה הסביר כי הוא פשוט לא סומך על העצמאיים שיגיעו לקלפי בבחירות הקרובות ואף כינה אותם כפויי טובה. העיתונאי הלל ביטון רוזן חשף בתכנית ״שבוע טוב ישראל״ בערוץ 20 את ההתכתבות בין קארה לבכיר מאוד ב״שולמנים״. מה באמת אומרת שפת הגוף של אביר קארה בראיון בטלויזייה? אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל. חכ אביר קארה הצביע פעמיים. נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן pinned tweet.

אביר קארה הצביע פעמיים, האופוזיציה:

הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של עידית סילמן. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. התכתובות שעלולות לסבך את אביר קארה מייסד ״השולמנים״ שהצטרף לאחרונה למפלגת ימינה של נפתלי בנט. אני הולך לקחת הצעת של חבירה בימים הקרובים. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל. סגן השר קארה סירב לקחת את הרכב שהוכן עבורו גורמים במשרד רהמ: הגיע הזמן לרסק את הרגולציה ● נפתלי בנט: אביר קארה, מייסד קבוצת אני שולמן שהנהיגה את מאבק בעלי העסקים בעת משבר הקורונה, והצטרף לתנועת ימינה, תמורת שלושה שריונים ברשימתה, מכחיש את הטענות לפיהן הוא עתיד לעזוב את בנט לאחר הבחירות ולתמוך בנתניהו. לאחר שהנושא נבדק על ידי הייעוץ המשפטי יחד עם. The latest tweets from abir kara אביר קארה (@abirkara2). אביר קארה הצביע פעמיים על הסתייגות לחוק ביטוח לאומי | מלשכתו נמסר: ייקח כל רכב שיציעו לו דפנה ליאל | 22:28.

אני הולך לקחת הצעת של חבירה בימים הקרובים אביר קארה. בינתיים קארה מסרב להחזיר את הרכב שקיבל מהכנסת עד שיקבל את מבוקשו.

Posting Komentar

0 Komentar